Medewerker Debiteurenbeheer

Voor ons kantoor in Haarlem zijn wij op zoek naar een Medewerker Debiteurenbeheer. Het betreft een fulltime functie (40 uur per week; parttime tot minimum van 32 uur is bespreekbaar).


Wat ga jij doen

Als Medewerker Debiteurenbeheer bij Rubix ben je verantwoordelijk voor het debiteurenbeheer van A tot Z. Van het monitoren van betalingen en communiceren met debiteuren tot het boeken van kasstaten en het kritisch meedenken over verbeterprocessen binnen debiteurenbeheer.

Jouw verantwoordelijkheden
Om dat goed te kunnen doen, heb je natuurlijk wel wat hulp nodig! Je start met een inwerkperiode, waarin jouw collega’s je coachen en begeleiden. Na je inwerkperiode pak je zelfstandig de rol op als medewerker debiteurenbeheer waarin je de contactpersoon bent van debiteuren in jouw eigen regio. Verder ben je verantwoordelijk voor:

Jij & jouw team
Je komt te werken in een hecht team met collega’s in Son en Breugel én collega’s in andere vestigingen in Antwerpen en Haarlem. Je bent een radar binnen de groep. Je doelstellingen zijn duidelijk en je weet hoe je deze kunt bereiken dankzij jouw vasthoudendheid maar ook middels een glimlach. Je daagt jezelf graag uit om nog efficiënter en effectiever te werken. Je rapporteert aan de Manager Debiteurenbeheer Benelux.

Ontwikkelen en doorgroeien
Bij Rubix vinden we het belangrijk dat jij je blijft ontwikkelen. Zelf pak jij hierin een actieve rol. Via Rubix Academy bieden we een breed online aanbod van trainingen en cursussen, die jou kunnen helpen om te groeien. Verder zijn er dankzij onze aanwezigheid in heel Europa, ons vakmanschap en multi-specialisme veel mogelijkheden om door te groeien.

RUBIX

+ 750 medewerkers

De locaties van Rubix zijn gevestigd op meer dan 50 vestigingen en Technical Competence Centers binnen de Benelux.

Bekijk bedrijf
Solliciteren
Delen via

Interesses

Accountancy

Accounting

Talenten

Ambitie

Commercialiteit

Initiatief

Meer


Wie zoeken wij


Wat bieden wij


Wie zijn wij

RUBIX is een totaalleverancier voor alle onderhouds- en productie-benodigdheden; met meer dan 800.000 artikelen. Klanten kunnen voor vragen en technisch advies terecht bij één van de 50 lokale vestigingen en gespecialiseerde Technical Centers. Met Industrial Up Time Services bieden de specialisten van RUBIX technische en logistieke mogelijkheden om kosten te besparen en de productiviteit van haar klanten te verbeteren. Wij zijn een hard groeiende organisatie met ruim 850 medewerkers in de Benelux.

RUBIX is onderdeel van RUBIX-Group, gevestigd in 23 Europese landen met een hoofdkantoor in London behoren wij tot een van de leiders in de Europese Industrial Supplieer markt.

Business Processmanagement Traineeship | september 2024

Utrecht

Bekijk vacature

Stage bedrijfskunde

Ridderkerk

Bekijk vacature

Stage | Recruitment & Marketing

Capelle aan den IJssel

Bekijk vacature

Internship Finance

Valencia

Bekijk vacature

Junior Consultant ALM

Rotterdam of Amsterdam

Bekijk vacature